Vintergradering

Det börjar närma sig för vinterns graderingar. Då vi lyckades med konsten att gradera 100 personer i vår, så ser vi med spänning fram emot att se hur många som kommer nu.

Vi har delat upp graderingen, så de som går i någon av barngrupperna graderar vi på torsdagen den 15:e december. Graderingen startar 17:15 och det är lite saker som ska göras innan, som att skriva namn och betala för graderingen, så var gärna på plats i god tid innan. Priser för gradering hittar ni på denna länk.

Wintergradering_2015

Graderingen för vuxna ser lite annorlunda ut. Graderingen kommer att vara på lördagen den 17:e december och den kommer att bestå av en träning på förmiddagen mellan 10:00 – 11:30 och gradering på eftermiddagen, 13:00 – 15:00. Ska man gradera sig, då måste man vara med på förmiddagens träning, då den faktiskt är en del i graderingen. Träningen på förmiddagen är öppen för alla medlemmar.

Glöm nu heller inte att anmäla er till bowling den 10:e december! Det är ett gemensamt evenemang mellan Borås Karateklubb och Karate klubben Wado-ryu Sandhult. Läs mer om evenemanget och anmäl er här.