Kom och träna hos oss

Du är hjärtligt välkommen att träna hos oss!

Från och med tisdagen den 9:e januari fram till 1:a februari har vi nybörjarintag och vi tycker att du ska ta chansen och ta dig ner till Borås karateklubb och prova på och träna med oss.
Tider:
Barnträningen, tisdagar 17:15 – 18:15.
Nybörjare, tisdagar & torsdagar, 18:20 – 19:30.

Vi tränar tisdagar, torsdagar & lördagar.

Karateträning är väldigt allsidig och passar för alla åldrar. Man tränar med sin egen kropp i sin egen takt. Träna för att bli smidigare, snabbare eller för bättre kondition. Vår yngsta medlem är 8 år och vår äldsta är 72 år. Det är aldrig för sent att träna.
Under de första träningspassen så är det helt OK att komma och träna i långbyxor och T-shirt, men för att gradera sig kräver vi en karatedräkt, som du kan köpa hos oss. Klicka här för mer information om priser för medlemskap och dräkter.
Kom gärna och provträna.

Ta och kom ner till oss och prova på gratis under två veckor. Är det något för dig, så hoppas vi att du stannar kvar!

Vi ses!