Terminsavslutning med Flipper kväll

16 december, 2017 - 15:30

Borås

Efter att graderingen har slutat så tar vi oss till restaurang Repet och äter en bit mat. När alla är mätta & glada och har pratat en massa strunt, så åker vi vidare till Pinballseye på Bryggaregatan 20. Där kliver vi ner i en källarlokal och tar oss tillbaka till 90-talet och spelar Flipper så länge vi orkar. Det kommer finnas möjlighet att skriva upp sig på tävling.
Pinballseye arrangerade för några veckor sedan EM i flipper och har ca. 80 st flipperspel uppställda, tillsammans med ett flertal arkadspel. Här får man spela fritt under hela kvällen.
Självklart får ni ta med er föräldrar, syskon, barn eller till och med en karateintresserad kompis om ni vill.

Aktivitetsschema.
(13:00 – 15:00, Gradering orange – uppåt.)
15:30 – 16:30, Middag på Restaurang Repet.
17:00 – så länge man vill, Flipper på Pinballseye

Pris för medlemmar: 140 kr för vuxen medlem & 80 kr för barn 7 – 15 år.
För ej klubbmedlem gäller 240 kr för medföljande vuxen, 140 kr för medföljande barn 7 – 15 år.

Normalpris för helgbuffé på restaurang Repet och en helkväll på Pinball Eye är 319 kr för vuxna och 189 kr för barn, så klubben är med och sponsrar rejält.

Bokningen har stängt.