Boråskarateklubbs träningsläger 4 – 6 mars 2016 i Borgstena Allhallen

Välkomna.

Borås Karateklubb vill passa på att bjuda in alla till ett träningsläger för unga, i kropp eller sinne. Träning från fredag kväll till söndag middag. Det blir ett träningspass på fredagen, två på lördagen och slutligen ett på söndagen. Tanken är att vi alla skall samlas, ha rolig, träna och skratta gott under en helg. Alla som vill är välkomna och är det så att föräldrar till barn vill vara med så går även det bra.

Vi tar oss till Borgstena Allhall. Här har vi hela hallen för oss själva och vi kommer att dela upp oss i grupper efter bältesnivå. Allhallen har en separat läktare, vilket gör att föräldrar och syskon kan vara närvarande under lägret utan att störa själva träningen.
Vill föräldrar vara med på grillning och sova över med barnen så går det bra till ett självkostnadspris för maten, ca. 300kr.

Läger_allhallen1

Pris: 600 kr/person. I detta ingår träning i grupper indelade i bältesnivå, alla måltider och övernattning i träningslokalen, samt andra eventuella roligheter som hittas på. Ni behöver bara ta med er något att sova på, träningskläder, handduk, shampoo och ombyte.

Det går bra att betala via Swish på nummer 123 511 0440 eller bankgiro 320-6356. Ange “Camp 2016-1” som meddelande.

Läs mer Läger 2016, inbjudan

Anmäl dig nedan!