Höstaktivitet med klubben

När terminen nu går mot sitt slut tänkte vi samlas för en gemensam aktivitet!

Lördag den 30 November tänkte vi därför ordna med graderingsträning mellan 14:00-15:45, dit alla är välkommna. Efter lite samtal i dojo och en dusch så samlas vi sedan på Katrinedals bowling Kl. 16:30. Här har vi trevligt med bowling i glada vänners lag.

Därefter sätter vi oss och äter av deras Mixed grill buffé vid 18:00. Allt detta för en till klubbmedlemmar subventionerad kostnad av 275kr per vuxen och 210 per barn under 12 år.

Mixed grill buffé från Katrindeals Bowling

Vill man endast delta på bowlingen så kan man göra det. Kostnaden är då 70kr per person.

Anmälan sker till info@boraskarateklubb.se. Uppge namn på alla som kommer med samt ett telefonnummer som vi kan nå er på. Betala gärna med swish till nummer 123 511 0440. Det går även bra att betala på klubben med kontanter eller kort.

Senaste dag för anmälan och betalning är onsdagen den 27:e november.