Sensei Koji Okumachi besöker BKK

Vi i Borås Karateklubb har fått den stora äran att få Sensei Koji Okumachi på besök. Det är inte ofta det kommer besök från Japan till vår klubb, men under nästa veckan så har vi en av världens bästa katainstruktörer på plats.

Sensei Koji Okumachi vann 1994 års World Wadokai Karate Championship i Kata. Han har efter det varit JKF(Japan Karate Federation) Coach i Kata. Sedan 2000 har Sensei Koji Okumachi drivit egen dojo och har idag tio dojos i Tokyo & Yokohama.

Under Onsdagen den 23:e maj så kommer vi i Borås Karateklubb tillsammans med Sports for you, att arrangera en öppen nybörjarträning där alla är välkomna att komma och träna. Träningen är kostnadsfri och Sensei Kojo Okumachi kommer självklart att vara på plats och leda träningen.
Passa nu på att komma och träna!

Träningen startar 17:00 och träningen håller på i ca. 1 timma. Vi kommer på Onsdagen att hålla till i DALTORPHALLEN som ligger vid Daltorpskolan.
Se kartan nedan för att hitta dit.

Vi har även fler träningar i veckan med Sensei Koji Okumachi.

För mer detaljerad information kring övriga träningar i veckan, så ser ni schema på denna länk.