Alla kan bli bättre

Det gäller även oss. Vi vill bli en bättre klubb och vi behöver hjälp från våra medlemmar och föräldrar till barnen som är medlemmar i vår klubb. Tillsammans med Dan Skogman från SISU så kommer vi att genomföra ett arbete för att göra klubben ännu bättre.

Vad behöver vi hjälp med?

Era synpunkter. Vi vill bara ha er tid och era åsikter under en lördag. Lördagen den 21:a april kommer vi i Borås Karateklubb att genomföra en dag med er som vill vara med och påverka. Ta nu chansen att vara med! Skicka ett SMS till Magnus Damgren på 0709-724254 och tala om att ni kommer!

Vi fixar självklart fika och något att äta för er som dyker upp.

Var?
Vi kommer att vara i Boråshallen, i Rotundan. In genom entrén och direkt till höger.

När?
Lördagen den 21:a april startar vi 09:30 och håller på fram till 15:30, men avbrott för lunch.

Hur?
Kom som du är. Det är dina åsikter som är viktiga!

Här kan ni påverka. Ju fler vi är desto bättre blir detta arbete. Anmäl er direkt genom att skicka ett SMS till Magnus Damgren på 0709-724254 och tala om att ni kommer!