Bra start på terminen.

Träningarna har nu börjat och det är glädjande att se hur många som har tagit sig tillbaka. Extra glada är vi att se att flera som varit borta någon termin nu är tillbaka och tränar igen. Är du sugen på att träna? Ta chansen du med. Har du aldrig tränat karate, ta dig ner till Boråshallen, Tisdagar eller Torsdagar och prova på. Du är hjärtligt välkommen att prova några gånger under januari. Läs mer här.

!OBS!

Fredagen den 20:e och lördagen den 21:a januari så är tyvärr träningen inställd.
Det är både på gott och ont som vi delar hall med de andra idrottsklubbarna. Det är trevligt att se så mycket folk i rörelse, men tyvärr så inträffar detta problem med lite inställda träningar ibland.

Häng nu inte läpp utan ta tillfället i akt att gå dit och titta på matchen. Det är gratis inträde och träningen som ni missade, den tar ni igen nästa vecka!
Träningsläger?
Jodå, det kommer ett. Det är planerat till 10-12 mars. Denna Länk för anmälan kommer att öppnas i helgen. Där kommer det att finnas mer information.