Nu är träningarna igång!

Sommaren lider mot sitt slut och hösten närmar sig. Det blir lite mörkar och lite kallare varje dag. Vi hoppas att vi får njuta av värmen och solen under några dagar till.liten_SOL
Träningarna är nu igång som vanligt och vi är oerhört ödmjuka inför höstens utmaningar. Har du inte tagit dig till Dojon ännu, då är det dags NU! Dra inte längre på det utan kom och träna. Kom och känn värmen och glädjen i Dojo.

Vi måste tyvärr meddela en för oss väldigt tråkig nyhet. Vi kan tyvärr inte ta emot fler barn under 12 år nu. Det är väldigt tråkigt att behöva säga nej, men vi kan inte vara flera i samma grupp. Med så många nya barn i klubben så blir det en spännande höst. Hittills har vi registrerat ca. 30 st nya medlemmar upp till 12 år, som vill prova på.

Inför nästa termin kan det vara bra att föranmäla era barn via vårt anmälningsformulär.

Funderar ni på att köpa Gi(dräkt). Vi har dräkter i lager på klubben. Just nu är det strykande åtgång, men vi försöker se till att de finns hemma så snart som möjligt. Ni hittar mera information om priser på dräkter och medlemsavgifter på följande länk.

OBS! Glöm inte att betala in medlemsavgiften!