Nu äntligen är dags!

Vi hoppas att sommaren har varit bra, trots det mindre bra vädret, och att ni har vilat ut ordentligt. Det är dags att ta sig i kragen och bege sig till lite träning igen.

Tisdagen den 18 augusti 2015 så drar vi igång med höstens träning. Vi tar in nya medlemmar under hela augusti och september. Alla är hjärtligt välkomna att komma och prova på träningen ett par gånger. Ta bara med en T-shirt, långa träningsbyxor samt en handduk och titta ner till oss i Boråshallen. Har ni redan en GI, ta med den och träna med oss.

Nybörjarträningen för barn i gruppen karatekul, börjar kl 17:20, och träningen för nybörjare (12 år+) startar 18:20.Vi hoppas att många nya tar tillfället i akt och kommer och provar att träna.

terminstartHittar ni till oss??
Ta er ner till Boråshallen. Gå in genom huvudentrén, ta sedan till höger och upp tre trappor, så ska ni se skyltningen in till oss.

Träningen är allsidig om man tränar för sin egen kropp i sin egen takt. Om ni efter några träningar vill köpa karatedräkter, så har vi det till försäljning i klubben. Jag hoppas att ni ser det med intresse och kommer och provar på några gånger. Man ska inte dö nyfiken.

Har ni några frågor? Ring oss gärna. Vi pratar gärna med er.
Hjärtligt välkomna!