Grillkväll med klubben efter gradering

Förra årets grillning efter graderingen blev en riktigt lyckad tillställning. Tack vare lite lagom varmt väder, ett gott gäng, lite kubb, fotboll och en grillplats, så blev en lördag till en fantastiskt trevlig och rolig dag. Det är en dag som vi ska försöka återskapa i år igen.

BBQ2

Lördagen den 30:e maj, tänkte vi ta oss ut till Almenäs och grilla efter graderingen.

Graderingsdagen har som vanligt ett förmiddagspass, 10:00 – 12:00 med uppfräschning av tekniker och sedan gradering på eftermiddagen med start 14:00.

terminstartSe till att var på plats minst 15 minuter innan graderingen.
Efter graderingen är slutförd så blir det lite uppehåll paus innan avfärd mot almenäs, där grillning bland glada vänner väntar.

Så som väderprognosen ser ut idag, så hoppas vi på sol och 20 grader, men det är Sverige vi bor i, så man vet aldrig. Klubben bjuder alla medlemmar, med syskon och föräldrar, på lite grillat och dricka. För att få det att fungera någorlunda vettigt, så behöver vi veta i förväg vilka som har tänkt sig dyka upp på grillningen. Ni som inte anmäler er på listan i dojo, anmäl er genom att skicka mail till anmalan@boraskarateklubb.se. Skriv grillning som ämne och vilka ni är som har tänkt att vara med på grillningen.

BBQ1