Påskläger i Herrljunga 2014

Då är det redan dags igen för nästa Påskläger. Helgen före påsk, 11-13 april, hålls det återkommande träningslägret i Herrljunga idrottshall, med Sensei Shingo Ohgami, 8:e Dan WadoKai, som chefsinstruktör. Det är ett av de få tillfällen vi har att träna intensivt under en helg och träffa många andra karatekas som tränar vår stil.
winter_camp_2013_1

På lördag kväll 17:30 och framåt är det graderingsceremoni av de som hade tänk att visa sin duglighet inom karate.
På det kommande träningsläger hoppas vi att några av våra tränare ska genomföra sin DAN-gradering, DVS ta svart bälte av första graden eller högre. Flera av oss andra från klubben kommer att vara på plats för att träna, gradera och se när våra tränare genomför sin DAN-gradering.
winter_camp_2013_2

Ta detta som ett unikt tillfället att träna för andra klubbars tränare och att få känslan att träna med över 100 personer på samma gång.

Är du intresserad?
Pratat med Magnus eller André, så hjälper de er med anmälan.